2023 рік
Щорічне рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за 2022-2023 н. р.
Шестеро студентів К-ПНУ стали учасниками Програми ЄС Еразмус+
Опитування щодо застосування масових відкритих онлайнових курсів в освітній діяльності
Опитування щодо організації освітнього процесу та якості навчання в умовах воєнного стану
Фінальне заняття проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка»
Університет Огієнка покращив рейтингові показники діяльності в рейтингу університетів України «Топ-200 Україна 2023»
Університет Огієнка серед 30 кращих українських університетів у рейтингу Times Higher Education-2023
Особливості практичної підготовки здобувачів вищої освіти в сучасних умовах на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»
Опитування здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників щодо дотримання академічної доброчесності В К-ПНУ
Участь науково-педагогічних працівників у розвитку інклюзивної освіти в Університеті Огієнка на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»
Університет Огієнка продовжує успішну акредитацію освітніх програм!
Нормативно-правові основи організації професійної діяльності викладача Університету Огієнка на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»
Сучасні підходи до організації ефективної взаємодії Університету Огієнка та випускників і роботодавців на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ
Комерціалізація результатів наукових досліджень і пошук грантових пропозицій на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Університету Огієнка»
Результати опитування учасників освітнього процесу в К-ПНУ з питань будь-яких проявів булінгу, сексуальних домагань, утисків, гендерної нерівності, дискримінації та конфліктних ситуацій
Результати першого квартального онлайнового опитування Державної служби якості освіти України здобувачів освіти і викладачів ЗФПО/ЗВО з питань організації освітнього процесу та якості навчання в умовах воєнного стану
Сучасні педагогічні, управлінські підходи й психологічні закономірності науково-педагогічної діяльності викладача на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Університету Огієнка»
Університет Огієнка продовжує успішну акредитацію освітніх програм!
Опитування щодо соціальної відповідальності в закладах вищої освіти України
Чергове засідання ректорату К-ПНУ: нормативно-правові та розпорядчі документи в галузі освіти, стан підготовки структурних підрозділів університету до атестації, виконання планів заходів щодо усунення виявлених недоліків під час акредитацій освітніх програм, актуальні питання забезпечення безпекових умов навчання та проживання в гуртожитках університету
Європейські цінності, обмін досвідом, нові перспективи від Еразмус+
У К-ПНУ розпочала роботу група психологічної підтримки для освітян у межах проєкту «Поруч»
Університет Огієнка в рейтингу акредитацій освітніх програм ЗВО України 2019-2022 років
Студентам про академічну доброчесність
Еразмусівці К-ПНУ діляться досвідом викладання та стажування в університетах ЄС
Поради з розвитку кар’єри
Робота сучасного викладача з реалізації принципів академічної доброчесності та заходів врегулювання конфліктних ситуацій на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Університету Огієнка»
Розвиваємо інклюзивне середовище в регіоні
Academic Mobility Platform у дії: поговоримо про Еразмус+
Опитування щодо виявлення будь-яких проявів булінгу, сексуальних домагань, утисків, гендерної нерівності, дискримінації та конфліктних ситуацій в К-ПНУ
Участь студентів К-ПНУ в тренінгу з психосоціальної підтримки в умовах надзвичайних ситуацій
Газета “Подолянин” “Єднаймося заради підвищення рівня якості освіти!”
Навчально-методична робота сучасного викладача на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Університету Огієнка»
Дискусійний клуб «Що ми знаємо про академічну доброчесність?» (зустріч друга)
FutureLearn – простір неформальної освіти в К-ПНУ
Університет Огієнка покращив свої позиції у щорічному рейтингу українських ЗВО за показниками даних наукометричної бази Scopus-2023
Єднаймося заради підвищення рівня якості освіти: у К-ПНУ відбулося розширене засідання Ради роботодавців університету у форматі круглого столу
Відбулося чергове засідання ради із науково-методичної роботи і забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
Участь студентів Університету Огієнка в тренінгу «Побудова ділової кар’єри та професійний розвиток»
Основні тенденції розвитку науки в молодіжному середовищі Університету Огієнка
Відбулося чергове засідання ради із науково-методичної роботи і забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
Обговорення звітних матеріалів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за 2022 рік в Університеті Огієнка
Відбулося чергове засідання ради із науково-методичної роботи і забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
Освітньо-науковий простір Університету Огієнка для розвитку молодих викладачів
Круглий стіл: «Обговорення Проєкту Стандарту вищої освіти зі спеціальності 014 «Середня освіта» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти»
Засідання вченої ради К-ПНУ: внесення змін до Плану роботи вченої ради К-ПНУ, затвердження нових освітніх програм і навчальних планів, закріплення освітніх компонентів за кафедрами, результати ректорського контролю рівня залишкових знань здобувачів вищої освіти, міжнародні угоди університету та їх реалізація
STEM-Весна-2023: застосування технологій у підготовці майбутніх педагогічних працівників
Відбулося чергове засідання ради із науково-методичної роботи і забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
Діджиталізація об’єднує: в Університеті Огієнка відбулись відкриті онлайнові лекції від викладачів провідних європейських університетів
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка в рейтингу uniRank-2023
Опитування науково-педагогічних працівників щодо якості процесів визнання документів про освіту та прикладів мікрокваліфікацій
Опитування Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» щодо впровадження автономності українських ЗВО в контексті європейського досвіду університетської автономії
Поради з розвитку кар’єри
Затверджено склад Наглядової ради К-ПНУ
Долучайтеся до заходів з удосконалення якості освітньої діяльності в К-ПНУ!
Поради з розвитку кар’єри: Де шукати роботу?
Команда Університету Огієнка серед авторів монографії «Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практик» проєкту Teaching Excellence
Міжнародні проєкти, стипендіальні та урядові міжнародні програми в проєкті «Школа професійного розвитку науково-педагогічних працівників К-ПНУ»
Дайджест академічної мобільності
Заняття із лінгвістики у проєкті «Школа професійного розвитку викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка» – 2023
Університет Огієнка покращив свої позиції у щорічному рейтингу ЗВО України за результатами вступної кампанії, що відбулася у 2022 році
Нова хвиля міжнародної академічної мобільності в Університеті Огієнка
Удосконалення викладання та навчання в університеті на основі сучасних цифрових сервісів й освітніх платформ
Міжнародна академічна мобільність: досвід участі
Проєкт «Школа професійного розвитку викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка» – 2023
Університет Огієнка покращив свої позиції в міжнародному рейтингу університетів світу «Ranking web of universities (Webometrics)» – 2023
Міжнародна академічна мобільність: можливості та перспективи
Відбулося засідання комісії з питань академічної доброчесності К-ПНУ
Нові документи, які регламентують розвиток академічної мобільності Університету Огієнка
Результати опитування учасників освітнього процесу в К-ПНУ з питань будь-яких проявів булінгу, сексуальних домагань, утисків, гендерної нерівності, дискримінації та конфліктних ситуацій
2022 рік
Результати опитування учасників освітнього процесу щодо дотримання академічної доброчесності в К-ПНУ
Команда Університету Огієнка в проєкті Teaching Excellence: фінальна зустріч та перспективи подальшої співпраці
Опитування щодо виявлення будь-яких проявів булінгу, сексуальних домагань, утисків, гендерної нерівності, дискримінації та конфліктних ситуацій в К-ПНУ
К-ПНУ в рейтингу найпопулярніших вишів серед вступників
Проведення онлайн-тренінгів компанією Google Україна для педагогічних і науково-педагогічних працівників
Інструкція використання НПП автоматизованої інформаційної системи К-ПНУ «Щорічний рейтинг діяльності науково-педагогічних працівників Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка» в 2021-2022 н. р.
Університет Огієнка в рейтингу вишів за результатами вступної кампанії 2021 року
Чергова онлайнова зустріч у проєкті «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ» (05.04.2022 р.)
Культура мовлення сучасного викладача як предмет обговорення в проєкті «Школа професійного розвитку викладача К-ПНУ» (17.02.2022 р.)
Впровадження системи електронного документообігу в К-ПНУ
Працевлаштування випускників університету як предмет обговорення під час зустрічі в проєкті «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ» (10.02.2022 р.)
Чергова зустріч в межах проєкту “Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ” (04.02.2022 р.)
К-ПНУ в міжнародному рейтингу університетів “Webometrics Ranking of World’s Universities” – 2022 р.
Нові зустрічі проєкту “Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ” (21.01.2022 р.)
Професіоналізм науково-педагогічних працівників як предмет обговорення в проєкті «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»
Нові зустрічі проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Університету Огієнка» (23.12.21 р.)
Результати опитування здобувачів вищої освіти про організацію поточного, підсумкового (семестрового) контролю із застосуванням дистанційних технологій навчання в період карантину (грудень 2021 р.)
Результати опитування здобувачів вищої освіти через анкету «Організація освітнього процесу в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка» (грудень 2021 р.)
Академічна доброчесність як предмет обговорення в проєкті “Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ” (16.12.2021 р.)
Замітка «Дистанційні технології навчання в освітньому процесі здобувачів вищої освіти університету в період карантину»
Зустріч у межах проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ» (09.12.2021 р.)
Відбулося чергове засідання ради роботодавців (03.12.21 р.)
Результати опитування здобувачів вищої освіти К-ПНУ за допомогою анкети «Психологічна безпека освітнього середовища в К-ПНУ»
Результати опитування здобувачів вищої освіти К-ПНУ за допомогою анкети «Визначення ступеня поінформованості студента про цілі, зміст та програмні результати навчання, порядок і критерії оцінювання навчального компоненту освітньої програми (навчальної дисципліни / практики / курсової / кваліфікаційної роботи)» (вересень-жовтень 2021 р.)
Моніторинг освітніх програм спеціальностей К-ПНУ в 2021 р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти К-ПНУ за допомогою анкети “Для студентів-першокурсників” (вересень-жовтень 2021 р.)
Підготовка до акредитації освітньо-професійної програми “Біологія”
Підготовка до акредитації освітньо-професійної програми «Початкова освіта»
К-ПНУ в рейтингу 100 найпопулярніших закладів вищої освіти за кількістю заяв від абітурієнтів
Відбулося четверте засідання Ради роботодавців К-ПНУ
Університет Огієнка став учасником другого (2021-2022) циклу проєкту “Програми вдосконалення викладання у вищій школі”
Відбулося чергове засідання ради із науково-методичної роботи і забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (01.06.2021 р.)
Чергові онлайн-зустрічі в рамках проєкту «Школа професійного розвитку викладачів університету Огієнка»
Університет Огієнка в рейтингу “ТОП-200 Україна 2021”
Відбулося чергове засідання Ради роботодавців К-ПНУ (28.05.2021 р.)
Участь навчально-методичного центру забезпечення якості освіти в онлайн-заході щодо дотримання академічної доброчесності в К-ПНУ
Відбулося чергове засідання комісії з питань академічної доброчесності К-ПНУ
Результати опитування здобувачів вищої освіти про організацію поточного, підсумкового (семестрового) контролю із застосуванням дистанційних технологій навчання в період карантину (квітень 2021 р.)
Відбулось чергове засідання Ради роботодавців К-ПНУ (28.04.2021 р.)
Університет Огієнка в щорічному рейтингу даних наукометричної бази SCOPUS-2021
Нові онлайнові зустрічі в “Школі професійного розвитку викладачів університету Огієнка”
Нові зустрічі в межах проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»
До уваги випускників Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка “Актуальні вакансії”_
Нові зустрічі проєкту “Школа професійного розвитку викладачів університету Огієнка”
Участь навчально-методичного центру забезпечення якості освіти у другому формі “Досконалість викладання і навчання у вищій освіті”
Продовження реалізації проєкту “Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ”
Опитування здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників та адміністрації К-ПНУ про освітній процес у мережі
Університет у рейтингу вишів за результатами вступної кампанії у 2020 році
К-ПНУ долучився до проведення загальноміського вебінару «Академічна доброчесність проблеми дотримання та пріоритети поширення в освітньо-науковому просторі
Підготовка до акредитації освітньо-професійної програми «Управління персоналом та економіка праці»
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка в міжнародному рейтингу університетів світу «Ranking web of universities (Webometrics)» (січень 2021 р.)
Чергове засідання вченої ради (грудень 2020 р.)
Опитування учасників освітнього процесу щодо дотримання академічної доброчесності в К-ПНУ
Нові зустрічі проєкту “Школа професійного розвитку викладача”
Реалізація проєкту “Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ”
Оголошення про онлайн-опитування здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників університету
Розпочалась реалізація проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка»
Запрошуємо взяти участь в онлайн-опитуванні
Результати опитування здобувачів вищої освіти І курсу освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання щодо ступеня поінформованості про цілі, зміст та програмні результати навчання, порядок та критерії оцінювання навчального компоненту освітньої програми
Поширюємо досвід участі в міжнародному проєкті
Якість підготовки здобувачів вищої освіти підтверджено!
Замітка про результати опитування здобувачів вищої освіти І курсу освітнього ступеня “бакалавр” денної та заочної форм навчання через анкету “Для студентів-першокурсників”
Нагородження переможців рейтингу здобувачів вищої освіти серед студентів
Вчимося, щоб бути чесними, справедливими, відповідальними: у К-ПНУ розпочато цикл зустрічей зі студентами з питань академічної доброчесності
Організаційна зустріч в межах міжнародного проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у ХХІ столітті» від Університету імені Масарика
Замітка про проєкт навчально-методичного центру забезпечення якості освіти «Школа професійного розвитку викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка»
Підготовка до акредитації освітньо-наукової програми Спеціальна освіта
Підготовка до акредитації освітньо-наукової програми Освітні, педагогічні науки
Наказ “Про продовження карантину”