2021-2022 н. р.
ДУБІНСЬКИЙ В.А., перший проректор, кандидат історичних наук, доцент – 0,2 кредиту (6 годин):
1. Нормативне забезпечення діяльності закладу вищої освіти: зміст, проблеми та перспективи.
2. Реформа вищої освіти в Україні: зміни чи виклики?
БЕСАРАБЧУК Г.В., керівник навчально-методичного центру забезпечення якості освіти, кандидат педагогічних наук – 0,2 кредиту (6 годин):
1. Функціонування в університеті системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (система внутрішнього забезпечення якості).
2. Міжнародний досвід закладів вищої освіти з питань організації системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (системи внутрішнього забезпечення якості) та його впровадження в К-ПНУ.
3. Якість вищої освіти розпочинається на кафедрі: індикатори, інструменти та проведення оцінювання якості.
МАЗУР Н.А., завідувач кафедри економіки підприємства, доктор економічних наук, професор, голова комісії з питань академічної доброчесності К-ПНУ; ШЕВЧУК З.С., методист вищої категорії навчального відділу, кандидат філологічних наук – 0,33 кредиту (10 годин):
1. Дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками та здобувачами вищої освіти в К-ПНУ: стан та механізми реалізації.
2. Досвід роботи інституцій (органів) із підтримки принципів та забезпечення академічної доброчесності в українських та зарубіжних закладах освіти.
3. Політика університетів щодо запобігання плагіату в студентських наукових роботах.
4. Методи, форми та інструменти популяризації знань про академічну доброчесність.
5. Формування академічної культури в сучасному освітньому та науковому.
ФРАНЧУК Т.Й, керівник відділу наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент – 0,2 кредиту (6 години):
1. Особливості та проблеми наукової діяльності молодого викладача національного університету.
2. Участь у проєктній діяльності молодих науково-педагогічних працівників К-ПНУ.
ДУТКЕВИЧ Т.В., завідувач, професор кафедри психології освіти, кандидат психологічних наук, професор – 0,33 кредиту (10 годин):
1. Психологічні особливості професіоналізму науково-педагогічного працівника.
2. Розвиток професійної свідомості науково-педагогічного працівника.
3. Конфліктологічна культура науково-педагогічного працівника.
4. Компетентнісний підхід до психологічної моделі фахівця з вищою освітою.
5. Викладач і студенти: партнерська взаємодія.
6. Психологічні умови ефективності навчально-професійної діяльності студентів.
ВОЄВІДКО Л.М., керівник навчально-методичного відділу, доцент кафедри музичного мистецтва, кандидат педагогічних наук, доцент – 0,27 кредиту (8 годин):
1 Акредитація освітньо-професійної програми Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти: зміст, технологія та особливості проведення.
2 Методичні рекомендації з розробки силабусів навчальних курсів в університеті.
МИРОНОВА С.П., проректор з наукової роботи, доктор педагогічних наук, професор – 0,2 кредиту (6 годин):
1. Інклюзивна освіта в університеті.
2. Участь науково-педагогічних працівників у розвитку інклюзивної освіти.
3.Особливості організації освітнього процесу студентів з особливими потребами в університеті.
СТОРЧОВА Т.В., керівник відділу міжнародних зв’язків, доцент кафедри англійської мови, кандидат педагогічних наук, доцент – 0,2 кредиту (6 годин):
1. Академічна мобільність науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти університету.
2. Освітня міжнародна діяльність університету Огієнка: міжнародні проєкти, програми, стипендіальні та урядові міжнародні програми.
3. Участь науково-педагогічних працівників університету в програмі «Еразмус+ за напрямом КА2 «Розвиток потенціалу вищої освіти».
ПОЧАПСЬКА О.І., керівник відділу фандрайзингу, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент – 0,2 кредиту (6 годин):
1. Аналіз сучасних підходів до фандрайзингу в К-ПНУ, сучасному закладі вищої освіти, який працює над створенням динамічного дослідницько-інноваційного середовища задля успішної реалізації творчого потенціалу.
2. Забезпечення фінансування коштом зовнішніх джерел і грантової діяльності для реалізації наукових і творчих досягнень учасників освітнього процесу шляхом розроблення освітніх, дослідницьких й інноваційних проєктів.
КУЧИНСЬКА І.О., завідувач, професор кафедри педагогіки та управління навчальним закладом, доктор педагогічних наук, професор – 0,2 кредиту (6 годин):
1. Реалізація компетентнісного підходу у професійній підготовці фахівців спеціальностей університету.
2. Інтерактивні техніки в роботі з аудиторією.
3. Менторінг у роботі науково-педагогічного працівника університету.
4. Формування національних цінностей студентської молоді в сучасних викликах часу.
КОВАЛЕНКО Н.Д., учений секретар, доцент кафедри української мови, доктор філологічних наук, доцент – 0,13 кредити (4 год.):
1. Культура української мови в професійній діяльності викладача закладу вищої освіти.
2. Основні шляхи застосування змін до правопису в освітньому процесі та в професійній діяльності науково-педагогічного працівника університету.
СІДОРОВА О.В., головний бухгалтер університету – 0,13 кредити (4 год.):
1. Новий механізм розподілу держфінансування університетів у 2020-2021 роках Міністерства освіта і науки України.
АДАМОВСЬКИЙ В.І., керівник відділу профорієнтаційної роботи, доуніверситетської підготовки та сприяння працевлаштування випускників університету, доцент кафедри архівознавства, спеціальних історичних та правознавчих дисциплін, кандидат історичних наук, доцент – 0,13 кредити (4 год.):
1. Сприяння працевлаштуванню випускників спеціальностей університету в сучасних умовах ринку праці та вимог Міністерства освіти і науки України.
2. Організація ефективної взаємодії факультету та роботодавців як одне зі стратегічних завдань діяльності університету.
МЕЛЬНИК В.О., керівник юридичного сектора університету; ГРІХ Л.В., провідний фахівець юридичного сектора університету – 0,13 кредити (4 год.):
1. Антикорупційна діяльність в університеті: практичні аспекти.
2. Політика та процедури врегулювання конфліктних ситуацій серед учасників освітнього процесу університету (включаючи пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та корупцією).
РОМАНЮК В.М., начальник центру інформаційних технологій – 0,2 кредити (6 год.):
1. Впровадження сучасних інтерактивних методик викладання навчальних дисциплін в університеті.
2. Використання можливостей єдиного інформаційного середовища університету в професійній діяльності науково-педагогічного працівника.
РИМАР Л.М., керівник практики університету – 0,2 кредити (6 год.):
1. Особливості організації і проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти в університеті.
2. Реалізація компетентнісного підходу в процесі практичної підготовки здобувачів вищої освіти в університеті.